MIJN CLIPPROFIEL

In de CLIPadmin hadden we enkel accounts van deelnemers, niet van ouders. Alle inschrijvingen uit het verleden zijn overgezet naar de nieuwe database en daaruit zijn de ouder-accounts en de kinder-accounts gehaald.

Je CLIPprofiel heeft geen wachtwoord meer. Inloggen gebeurt via een loginlink, die je in elke e-mail terugvindt. Je kan ook surfen naar www.clipvakanties.be/mijn-clip en daar je e-mailadres ingeven. Je krijgt dan een loginlink toegestuurd (check zeker je spam!). 

Ouders met kinderen die reeds meegingen met CLIP kregen deze loginlink ook al per mail, samen met wat uitleg bij de omschakeling van systeem. 

Zoek op www.clipvakanties.be naar het kamp van je voorkeur en klik op “Inschrijven”. Je start zo automatisch de inschrijvingsprocedure. 

Had je al een account? Dan ben je misschien nog ingelogd. Anders krijg je de autolink toegestuurd nadat je je e-mailadres hebt ingevuld.

Ben je nieuw bij CLIP? Volg dan stap per stap de inschrijvingsprocedure. Na de inschrijving is je account aangemaakt en kan je zowel de gegevens van je kind als van jezelf verder aanvullen.

Door in te loggen op jouw CLIPprofiel. Bij Mijn Familie kan je de medische fiche(s) van je kind(eren) en de contactgegevens van jezelf en van je kind wijzigen. 

Betalingen gebeuren bij voorkeur online, dat kan zowel mobiel (a.d.h.v. een QR-code) als met de bankkaart. Betalen met een kredietkaart is niet mogelijk. 

Als je inschrijving bevestigd is, krijg je aan het einde van de inschrijvingsprocedure de mogelijkheid om het voorschot meteen te betalen. Dit is niet verplicht, je kan dit later ook nog vanuit jouw CLIPprofiel doen. Daarvoor ga je naar Mijn Betalingen, waar je kan kiezen om alles te betalen of een deel te betalen. Bovenaan kan je zien tegen welke datum er betalingen nodig zijn.

Voor kinderen van gescheiden ouders voorziet het systeem 2 opties.

  1. Er wordt 1 ouderprofiel aangemaakt, met twee e-mailadressen (mama – papa). Beide ouders hebben dan 100% dezelfde info, kunnen inloggen in het profiel (en dus wijzigingen doen aan het kamp, betalingen doen, …) en krijgen dezelfde kampmails (praktische info, betalingsherinnering, …)
  2. Er worden 2 ouderprofielen aangemaakt, en de kinderen worden aan beide ouders gelinkt. Elke ouder heeft dan zijn eigen profiel en ziet alle inschrijvingen van de kinderen, dus ook de inschrijving die uw ex-partner deed. Bewerken/betalen kan u enkel voor de inschrijvingen die u zélf plaatste, ook de kampmails krijgt u dan enkel voor de kampen die u zelf plaatste.

MIJN INSCHRIJVING

Ja, via Mijn Inschrijvingen kan je opties wijzigen tot 14 dagen voor de start van het kamp.

Dat kan. Je kan de namen van de vriendjes doorgeven tijdens de inschrijving. En op jouw CLIPprofiel bij Mijn Inschrijvingen kan je dit ook achteraf nog doorgeven, tot 7 dagen voor de start van het kamp. 

We proberen maximaal rekening te houden met vriendjes. Indien het leeftijdsverschil té groot is, kan het zijn dat we voorstellen om de taalactiviteiten toch in aparte groepen te doen. 

Dit kan je niet zelf doen online. Neem hiervoor contact op met CLIP via info@clipvakanties.be. De voorwaarden en annulatiekosten kan je raadplegen in onze algemene voorwaarden.

CORONA

De zomers van 2020 en 2021 zagen er anders uit dan verwacht, maar toch slaagden we er in om een onvergetelijke én veilige zomer te creëren en beleven. Het jeugdwerk toonde dat plezier op een veilige manier wél mogelijk is!

Wat 2022 zal brengen, is voorlopig nog koffiedik kijken. Net zoals de voorbije twee jaren, volgen we de evolutie van dichtbij op en zullen we de nodige maatregelen treffen om zoveel mogelijk kampen, op een veilige manier, te laten doorgaan.

Wie graag een andere taalvakantie boekt, kan dat rechtstreeks via onze website. Het betaalde bedrag wordt dan gewoon omgezet. Wie geen andere taalvakantie boekt, krijgt van CLIP vzw een volledige terugbetaling. 

Wie zijn kamp wilt annuleren, kan dat rechtstreeks via zijn dashboard of per mail. De annulatie zal afgehandeld worden conform de algemene voorwaarden

Indien uw kind (of iemand uit zijn/haar directe omgeving) symptomen heeft van een mogelijke corona-besmetting, kan het niet mee op kamp. In dat geval bezorgt u ons een doktersbriefje en wordt deze annulatie beschouwd als een geval van overmacht.

Get Updates & More

Thoughtful thoughts to your inbox